Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Γιατι οταν μιλαμε για την γενια των 700 ευρω μιλαμε μονο για αδικημενους πτυχιουχους την ελληνικης κοινωνιας που δουλευουν σε πιτσαριες;
Επρεπε να προσληφθουν πτυχιουχοι σε πιτσαριες η σε εταιρειες κουριερ για να γνωρισει ο πολυς κοσμος τις αθλιες συνθηκες εργασιας που παιζουν για ολο αυτον τον κοσμο που εχει τελειωσει απλα ενα λυκειο;
Οταν θελουν να δειξουν καποιοι την αθλια οικονομι9κη κατασταση καποιου λενε πως αυτος αναγκαζεται και δουλευει ντελιβερας.
Γιατι η ελληνικη κοινωνια θεωρει εμας τους ασπουδαστους αξιους της μοιρασ μας ενω χυνει κυριολεκτικα τα κροκοδειλια δακρυα της για τον σπουδαγμενο νεο που ειναι χαμηλομισθος;
Οι αγραμματοι χαμηλομισθοι μαλλον δεν ανηκουμε στο ανθρωπινο γενος; Ειμαστε μαλον απο αλλον πλανητη; Ειμαστε κατι αλλο;
Κοινωνικες ευαισθησιες και αλλα τετοια φουμαρα για πτυχιουχους, οικογενειαρχες, μεταναστες και αφηνεται εξω μια μεριδα κοσμου που απλα δεν ηθελε ή δε μπορεσε να σπουδασει.
Επειδη ο κατακερματισμος της κοινωνιας και ο διαχωρισμος σε μεταναστες, g700, ντελιβεραδες, χαμαληδες, γραφειαδες συμφερει μονο την εξουσια -διαιρει και βασιλευε- με πολυ τσατιλα μεσα μου σας εγκαλω ολους σας να συνετιστειτε και ειδικα αυτους που κοπτωνται για τα δικαιωματα της γενιας των 700.
Ξερω πως γινομαι κακος , αλλα μπορω να γινω ακομα πιο κακος.

6 σχόλια:

Ανώνυμοςείπε...

ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΦΙΛΕ αν με διαβαζες παλια το ειχα γραψει κ εγω..
ειχα πει οτι ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να σε σπρωχνει το κρατος να σπουδασεις ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ..ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ..


δυστυχως,ειμαστε ρατσιστες κ εκει.

κ εγω το εχω κανει αυτο το λαθος,αλλα ΠΑΝΤΑ ΛΕΩ οτι και οσοι πηγαν μονο δημοτικο ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ

Ανώνυμοςείπε...

ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ; ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙς (ΑΝ ΘΕς ΠΕς ΜΟΥ)
ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΜΕΣΩΣΣ ΣΤΑ ΠΟΣΤ(ΟΧΙ ΠΩς ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ) ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙς ΠΟΛΥ PC
Eγω για την ωρα εδω και 1 βδομαδα ειναι ανεργος παλι

Ανώνυμοςείπε...

φιλε κανω 2 δουλειες..
ειμαι προισταμενος σε τεχνικο τμημα σε μεγαλη πολυεθνικη βιομηχανια κ διδασκω κ σε εργαστηριο στην 3βαθμια εκπαιδευση..
αλλα δημοσια δεν μπορω να πω που ειμαι..

οποτε οπως καταλαβαινεις ολη μερα ειμαι με το pc κ τα λαπτοπς..

γιατι ανεργος?επιλογη σου?

Ανώνυμοςείπε...

οχι φιλε μηνλες
απλα ρωτησα επειδη εισαι καθε πρωι on line
οποτε βοηθαει κ η δουλεια για να εισαι on linε σωστα
εγω εχω μια βδομαδ απου καθομαι και παραλαληλα ψαχνω για δουλεια

Ανώνυμοςείπε...

ευχομαι να βρεις το καλυτερο φιλε!!
υοπομονη θελει κ κατι θα βρεθει..

οχι εχει τυχει αυτες τις μερες,ειναι μερες που δεν εχω να σχεδιασω ή να δουλεψω ή προγραμματισω πανω στο pc κ δεν ειμαι..εχει τυχει..χαχαχα

καλο απογευμα

Ανώνυμοςείπε...

ξυπαω παντως το πρωι εδω και δυο μερες και λεω παω για κουβεντουλα με το φιλαρακι τον lapplace
καλη φαση

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial