Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Λοιπον, ζω σ εμια πολη της Ελλαδας, εχω τρια σπιτια κ τα νμοικιαζω, γνωριζοω πολυ καλα πως κ αλλοι ελληνες εχουν τρια σπιτια κ τα νοικαιζουν αλλα δε με νοιαζει. Οταν μιλαμε για αυτους τους άλλους παιρνω το μερος των ενοικιαστων. Στην δικια μου την περιπτωση παιρνω το μερος του εαυτου μου. Απαιτω να μου πληρωνουν το ακριβοτερο ενοικιο γιατι ετσι. Απαιτω το κρατος να με δινει ενα επιδομ,α γιατι νοικιαζω σπιτια σε ανθρωπους που δεν εχουν δικο τους. Επισης παραλληλα με αυτο δουλευω στο δημοσιο. Παιζω καθε μερα πουστιες σε ολους τους συναδελφους μου. Διαμαρτυρομαι μονο οταν θιγοντια τα δικα μου δικαιωματα και δεν με νοιαζει αν πανελλαδικα ο κλαδος μας ψοφισει της πεινας. εγω παω τα πρωινα στον προισταμενο και τυο λεω να βολεψει οικονομικα μονο εμενα. Μισω τους συνδιακαλιστες αλλα παντα τους στηριζω. Πιστευω πως η χουντα ειναι το καλυτερο πολιτευμα αλλα δεν αφήνω ποτε δημοικρατικους πολιτες να απολαυσουν τα αγαθα της δημοκρατιας, προιπσαθω να τα γευομαι μονο εγω.
Ειμαι και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Ειμαι ΠΑΟΚ και Ολυμπιακος. Αν αυριο γιονουν ο Αρης και ο ΠΑΟ μεγαλες ομαδες εννοειται πως θα γινω ΠΑΟ και Αρης.
Αντιμετωπιζω την νεα γενια(συμβασιουχους) σαν σκλαβους αλλά ουδεποτε θα ηθελα να κανει καποιος αλλος σε μια δημοσια υπηρεσια ετσι τον δικο μου γιο. Αν συμβει θα παω εκει να κανω τσαμπουκα.
Βριζω τους ξενους αλλα το σπιτι μου αποφασισα να το καθαριζει αλβανιδα και οχι ελληνιδα.
Ειμαι υπερ των ιδιωτικοποιησεων στο δημοσιο αλλα οχι βεβαια να συμβει το ιδιο στην δικη μου υπηρεσια.
ΜΑΖΕΥΩ ΧΡΗΜΑ ΧΡΗΜΑ ΧΡΗΜΑ, ΚΟΒΩ ΔΑΣΗ ΝΑ ΧΤΙΣΩ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΜΟΥ, ΜΟΛΥΝΩ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ, ΕΧΤΙΣΑ ΤΗΝ ΑΝΤΠΑΡΟΧΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΔΡΟΦΟΥΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ(ΚΑΡΦΩΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΟΥ ΕΠΡΑΞΕ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.
Εννοειται πως θεωρω οποινδηποτε που διαβαζει, φοραει γυαλια η μιλαει χωρις τσαμπουκα αλλα με βαση λογικη πως ειναι αδερφη.
ΕΙΜΑΙ Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.
ΥΜΝΩ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΕΝΑΝ ΧΙΤΛΕΡ.
ΥΜΝΩ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΙΡΟΣΙΜΑ
ΥΜΝΩ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ.
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΕΡΘΩ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
ΕΙΜΑΙ Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΧΤΕΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΑΝΕ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΥΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial