Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ

ΜΙΑ ΨΥΧΕΔΕΛΙΚΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΤΩΝ ΣΑΛΟΝΙΚΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ



ΣΑΒΑΤΟΥΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΝΑΦΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ "ΤΡΕΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ" , "ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΕΡΓΑΤΑΚΗΔΕΣ" "ΖΗΤΩ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΑΤΩ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ" "ΕΧΩ ΓΚΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ" "ΖΗΤΩ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ" "ΜΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΓΑΜΩΤΟ" "ΜΠΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΖΗΤΩ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ" "ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ,ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ, Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ" "ΦΤΙΑΞΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ" "ΜΙΣΩ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΛΗΤΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ" "ΣΕ ΛΕΩ ΜΕ ΛΕΣ ΖΗΤΩ Ο ΦΡΑΠΕΣ" "ΕΧΩ ΑΜΑΞΑΚΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΣΟΓΛΑΝΙ, ΖΗΤΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ" "ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΜΑΞΙΟΥ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ" "ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 28" "ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΩ" "ΕΙΜΑΙ 18 ΚΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΜΟΥ" "ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΡΑΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ" "ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΣ" "ΖΗΤΩ Ο ΠΟΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΩ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ" "ΦΕΡΝΩ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΥΛΑΩ" "ΣΤΗΝ ΑΡΕΤΣΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΟΛΟΥΣ" "Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ" " ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΜΗΔΕΝ ΜΑΓΚΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΛ" "ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΖΟΙ ΣΑΝ ΛΑΟΣ , ΑΛΛΑ ΤΟ 2004 ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΟ" "ΗΣΥΧΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Δ Ε ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΙ ΣΟΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ;" "ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝΙΟ¨"ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΕΓΓΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ LEGALISE IT"
"





με ειπαν να παω μαζι τους για μπανιο στην θαλασσα(να ξεσκασουμε και να ξεκουρασδτουμε βρε αδερφε)αλλα ειπα οχι γιατι
1)ειπαν πως πριν το μπανιο θα παμε για καφε
2)μετα θα παμε στο μαγαζι που ειναι κοντα στη θαλασσα να παρουμε αντιηλιακο και το να και το αλλο και στανταρ θα βρουμε στο μαγαιζ και κατι ακομα που θα θελουν να αγορασουν ακι αντι να το αγορασουν σανξ φυσιολογικοι ανθρωποι θα μιλανε μπροστα απο το προιον για 10 ωρες(ακομα δε φτασαμε στο σημειο να μιλανε με το ιδιο το προιον οι μαλακες)
3)μετα θα παμε στη θαλασσα αλλα ΟΧΙ δε θα βουτηξουμε αμεσως. θα κανουμε 75 ωρες να απλώσουμε τις πετσετες,215 ωρες να κοιταμε τις γκομενες (κατι φτωχοπουτανακια που βαζουν μαγιο και το παιζουν αριστοκρατισες)5755ωρες να αλειβομαστε με λαδι και με 5879 ωρες να κουβεντιαζουν για τον ΠΑΟΚ και τον ΑΡΗ(ΣΤ ΑΡΧ..ΙΑ MOY ΕΓΩ απολλων ΕΙΜΑΙ)
4)Μετα θα μπουμε στην θαλασσα οχι για να κανουμε μπανιο αλλα ...μεγαλες μαλακιες. να πιανει ο ενας το κεφαλι του αλλου και να το ζουλαει με δυναμη στο νερο (οχι στα ρηχα-αυτο ειναι φλωρια αλλα σε βαθος 20 μετρων και 15 χιλιομετρων απο την ακτη), να προσπαθουμε να σπασουμε ο ενας τα κοκαλά του αυχενα του αλλου την ωρα που κολυμπαει ο φλωρος ή να ανεβουμε σε κανα τζετ σκι και να κανουμε βολτεςπανω απο κεφαλια παιδιων νηπιαγωγειου που κανουν μπανακι στα ρηχα.
5)βγαινοντας απο την θαλάσσα θα αρχισουμε να βριζουμε την καθε γυναικα της παραλιας επειδη τολμησε να ειναι χοντρη, να εχει κυταριτιδα, ρυτιδες κτλ η θα εκθειαζουμε και θα γλειφουμε την καθε γκομεναρα που δ ε θα κανει μπανιο αλλα θα παιρνει ποζες στην αμουδια
6)μετά θα παμε στο ταδε κλαμπ οχι επειδη μας αρεσει αλλα σαν εναυσμα για να παμε στο αλλο που ενω ξερουμε τι μαλακια ειναι θα το κανουμε για να πουμε παμε στο διπλανο χωριο σε εκεινο το κλαμπ μεθυσμενοι μεσα σε ενα κωλοαμαξο πυ επιτηδες θα κανουμε μπαντες και θα οδηγαμε για μαγκια στο αντιθετο ρευμα και μετα θα παμε σε αλλο κλαμπ και τελος θα ξημερωσει
7)και μετα θα γυρισουμε σαλονικη πιο κουρασμενοι απο οταν δουλευαμε και χωρις να εχουμε κανει τιποτα ουσιαστικο

για αυτους τους λογους με ειπανε αλλα δεν πηγα μαζι τους
καποια στιγμη θα παω μονος μου για να κανω αυτο που υποτιθεται οτι πρεπει να κανεις οταν πας στη θαλασσα
να βρεξεις το κορμι σου
να κανεις ηλιοθερπαεια και να σηκωθεις να φυγεις χωρις να προκαλεις την τυχη σου
αυτααα
οσο για εσας να ειστε καλα παιδακια ενταξει;

2 σχόλια:

Ανώνυμοςείπε...

γιαυτο τον λογο κ εγω δεν παω για μπανιο αθηνα

Ανώνυμοςείπε...

καλα κανεις φιλε για το αλλο θεμα εννοουσες τον καραμανλη?

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial