Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2008

ΠΟΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ;


ανατυπωση απο το μπλογκ http://rodiat7.blogspot.com/


(ο τιτλος για το ποστ αυτο στο μπλογκ μου ειναι δικος μου
ο αυθεντικος στο μπλογκ απο το οποιο το πηρα ηταν ο παρακατω)

«όταν λέμε ισόβια, εννούμε ισόβια» και το σκοτεινό παράδειγμα

Ισως όμως και να μην είναι έτσι. Να εννοούμε κάτι άλλο, όπως π.χ. ότι οι δικασμένοι (και καταδικασμένοι) για εθνική προδοσία εντάσσονται στους απλούς ισοβίτες και έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτούς, ότι εξισώνονται με τους πολιτικούς κρατούμενους απολυταρχικών καθεστώτων, ότι η Δημοκρατία πρέπει να συγχωρεί και να μην εκδικείται, κλπ κλπ, και όποια παπαριά βάλει ο νους του ανθρώπου -του καλοζωϊσμένου ανθρώπου, του δήθεν αφελούς πολίτη, εκείνου που είναι συναισθηματικά μπερδεμένος, εκείνου που η λογική του δουλεύει σε διάφορες ταχύτητες μέσα σε ένα τρικυμισμένο (ή απλώς κοιμισμένο) εγκέφαλο, για να μη γράψω εκείνου του πολίτη του πονηρού που σκοπός του είναι η διαστρέβλωση και η εξαπάτηση άλλων πολιτών με σκοπό την επανίδρυση(!) ιστορικών γεγονότων και την εκμετάλλευση των αφελών και των εύπιστων.

-->> Η Δημοκρατία ενδιαφέρεται για τον πολίτη, για ό,τι ωφελεί τον πολίτη. Η Δημοκρατία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, είναι πολίτευμα και βασίζεται σε Νόμους και Αρχές.

-->> το ότι δεν έπεσαν τα κεφάλια των προδοτών και των επίορκων και η ποινή εις θάνατον δεν εφαρμόστηκε (και πολύ καλώς έγινε αυτό, ο θάνατος δεν αποτελεί σωφρονισμό) δεν σημαίνει πως δίνονται ελαφρυντικά σε ενόχους και μάλιστα σε ενόχους αμετανόητους. Σα να λέμε δηλαδή, ο Ιωαννίδης αιτείται την έξοδό του από τη φυλακή για ποιο λόγο; για να επαναλάβει τα ίδια; για να γίνει το σκοτεινό παράδειγμα του μέλλοντός μας;

-->> φυσικά και δεν φοβάται η Δημοκρατία, όταν το πολίτευμα λειτουργεί καθαρά και ξάστερα προς όφελος των πολιτών. Οταν όμως στο όνομά της Δημοκρατίας συμβαίνουν παράλογα πράγματα, όταν η έννοιά της διαστρεβλώνεται, όταν δημιουργούνται βάσεις για την έκρηξη της αχαλίνωτης παράνοιας, ναι, τότε η Δημοκρατία πρέπει να φοβάται, να επανεξετάζει όσα συμβαίνουν γύρω της -και μέσα της- και να λαβαίνει μέτρα οχύρωσης αντί να ανοίγει κερκόπορτες.

-->> η περίπτωση της αίτησης του Ιωαννίδη δεν είναι κάτι τι ανησυχητικό, είναι γνωστά ο παραλογισμός και η ανευθυνότητά του. Αυτό που ανησυχεί είναι η (υποστηρικτική) στάση μερικών πολιτών απέναντι σε αυτό το θέμα. Ισως επειδή ακριβώς τα ηνία έχουν λασκάρει από πολλά πρόσφατα γεγονότα...

Ω, άνδρες κεχηναίοι, γρηγορείτε! (που θά 'λεγε κι ο Δημοσθένης)


ΣΧΟΛΙΟ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ
πολυ ωραιο ποστ
το κανω ανατυπωση χωρις σχολια με καλυψες απολυτα
μονο μια επισημανση
τα τελευταια χρονια
η νεου τυπου εκμοντερνισμενη ακροδεξια
προσπαθει να ξαναγραψει την ιστορια.
το προσπαθει με πληθωρα βιβλιων και εκπομπων στην τηλεοραση(απο που βρισκουν τοσο χρημα καια γοραζουν τηλεοπτικο χρονο;)
επι του προικειμενου
μιλανε για το..."ψεμα του πολυτεχνειου" και για την "μη υπαρξη νεκρων"
γκεςμεπελικοτατο μιας και το επαναλαμβανουν συνεχως με την ελπιδα οτι κατι θα μεινει στο τελος
ΟΙ ΑΚΡΟ ΔΕΞΙΟΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΙΟΗΤΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΤΙΘΟΤΑΝ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ).
ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΛΟΓΟ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΑΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΟΝΤΑΣ Ή ΟΧΙ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΦΥΛΑΚΗ,ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΚΑΛΕΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΝΟΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ;

2 σχόλια:

Rodia είπε...

Βλέπω καθαρά την τάση υποτίμησης του πολιτεύματος. Η περίπτωση Ιωαννίδη είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Ευχαριστώ για το σύνδεσμο :)

samurai είπε...

να σαι καλα ροδια

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial