Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Ένα δράμα ζω εγώ ο Στυλιανός Ζουρνατζίδης
και η εφταμελής οικογένεια μου εδώ και δύο χρόνια
από τότε που ανέλαβε
η νέα δημοτική αρχή Κατερίνης
με δήμαρχο το Σάββα Χιονίδη
και τοποθέτησε αντιδήμαρχο καθαριότητας
τον Μιλτιάδη Σπυριδόπουλο.

Με την προηγούμενη δημοτική αρχή
εργαζόμουν με συμβάσεις,
πότε εγώ και πότε ο μεγαλύτερος γιος μου,
στον τομέα καθαριότητας στην αποκομιδή σκουπιδιών.

Ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Σπυριδόπουλος
με πέταξε κυριολεκτικά στο δρόμο
και μου φέρθηκε με άγριο αντοικοινωνικό τρόπο,
αρνούμενος να ανανεώσει τη σύμβαση μου.
Όταν του είπα ότι έχω να θρέψω πέντε παιδιά
και μια γυναίκα μου είπε επί λέξει :
" δεν με νοιάζει, αν έχεις να θρέψεις
πέντε ή δέκα παιδιά.
Εγώ κάνω κουμάντο τώρα"

Του είπα ότι θα βγάλω το θέμα μου
στα κανάλια και
ο Σπυριδόπουλος απάντησε :
" Στα αχαμνά μου και αν βγάλεις
το θέμα στα κανάλια
ή αν πας ακόμα και στον υπουργό".

Ας σημειωθεί εδώ ότι από την οικογένεια
δεν εργάζεται κανένας και το μικρότερο παιδί
είναι εφτά ετών.

Ο μεγαλύτερος γιος μου
για να επιβιώσει, έστω ο ίδιος,
αναγκάστηκε πριν λίγο καιρό
να πάρει το δρόμο της ξενιτιάς
για τη Γερμανία.

Ανάλγητο αντικονωνικό και αποκρουστικό
το "προφίλ" ορισμένων "αιρετών"
της τοπικής αυτοδιοίκησης
και με δεδομένο το μεγάλο δημογραφικό πρόβλημα
που αντιμετωπίζει η Ελλάδα.
Στο κάτω - κάτω μια δουλειά
να μαζεύω σκουπίδια ζητώ
και να ζω αξιοπρεπώς ως άνθρωπος,
για να μπορέσω να θρέψω
την πολυμέλη φαμελιά μου.


Ζουρνατζίδης Στυλιανός
Κατερίνη 11-11-2008

Το ΠΡΕΖΑ TV εχει τα στοιχεια
του Στυλιανου Ζουρνατζιδη
και οποιος ενδιαφερεται να τον προσλαβει
για οποιαδηποτε εργασια,
παρακαλουμε ας επικοινωνησει μαζι μας.


ΠΡΕΖΑ TV
11-11-2008


ΣΧΟΛΙΟ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ
Συχνα πυκνα ακουμε πως οι δημοι της χωρας...δεν πανε καλα , ειναι υπερχρεωμενοι, πως οι δημαρχοι αγωνιζοντια να παρουν λεφτα που δικαιουνται απο το κρατος κλπ
Παρ ολα αυτα στις περισσοτερες τοπικες κοινωνιες διαφοροι αντιδημαρχοι,δημρχοι ή διευθυντες δημοτικων οργανισμων κλπ κυκλοφορουν μετα πολυτελη αυτοκινητα τους, κοστουμαρισμενοι, και συμπεριφερονται σαν τους προυχοντες επι τουρκοκρατιας
Αφου οι δημοι δεν εχουν λεφτα να πληρωνουν η να προσλαμβανουν εργαοζμενους, που βρισκουν τα λεφτα για να καλοταιζουν αυτους τους νεο-προύχοντες;
Πολλοι κ σοβαροι ανθρωποι ομολογουν πως οι μεγαλυτερες πραξεις διαφθορας κ ...κλεψιας αυτή την στιγμη συντελουνται στους δημους...
Κ τελος καταληγει ο καθε πλος φτωχος εργαζομενος να διερωταται το κλασσικο
"τοσα λεφτα διακινουνται στους δημους, και δεν λετε πως δεν εχετε λεφτα για προσληψεις;"
Περα απο το να βρει δουλεια καποιος εργατης με οικογενεια που καταφευγει στα καναλια το προβλημα θα παραμενει εκτος κ αν αλλαξουν οι λογικες αυτων που διοικουν ενα δημο.
Πως θα αλλαξει ομως η λογικη οταν δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξουν τα ατομα που κατεχουν την τοπικη εξουσια;
Με το να δημιουργηθουν παντου κινησεις που θα στρεφνται προς το συμφερον των δημοτων
αυτο παλι ομως το διατυμπανιζουν ολες οι παρταξεις προεκλογικα
οποτε η λυση να δημιουργηθουν παραταξεις που θα εχουν μια σαφως φιλο-εργατικη πολιτικη στο προγραμμα τους για τους δημους
εδω ομως προκυπτουν δυο ζητηματα
1)Κ οι εργατες στον δημο(οι μονιμοι)εχουν βολευτει σε τετοιο βαθμο ωστε να περιμενουν τους συμβασιουχους να βγαλουν την δουλεια με αποτελεσμα να ζημιονωνται οι δημοτικες επιχειρησεις
2)δε φτανει μονο μια φιλο-εργατικη αναγγελια
αυτα τα δυο προβληματα λυνονται
α)με την αναδιαρθρωση των δημοτικων επιχειρησεων κ με τη συναψη ενος καταστατικου κωδικα που θα προβλεπει
35ωρο μεν
σουτι σε περιπτωση εκμεταλευσης μονιμου η πλαιου εργατη προς καινουργιο δε
β)ριζοσπατικη συμμετοχη σ εκινησεις φιλο-εργατικες και απλων δημοτων εργατων για να καθορισουν κ οι ιδιοι τη πορεια κ τις αποφασεις μιας δημοτικης κινησης
σε διαφοετικη περιπτωση θα ακολουθησουν κ αλλα περιστατικα σαν αυτο της ΚΑΤΕΡΙΝΗς
ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ Κ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΖΟΥΡΝΑΤΖΙΔΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial