Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ Κ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ,ΛΑΤΡΗ ΤΗΣ ΠΑΡΙΣΙΝΗΣ ΚΟΜΟΥΝΑΣ Κ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΥ

επανερχομαι στο αγαπημενο μου θεμα
στους ευαισθητοποιημενους αριστερους, κομματικα ενταγμενους, οπου υπερασπιζονται την πολιτικη της μη -αλλαγης, της καταπιεσης, της πεινας,της φτωχειας,της σκλαβιας, του φασισμου-εθνικισμου, καλυτερα απο διαφορες ακρο-δεξιες ομαδες. Φοβισμενοι παντα απεναντι στν καπιταλισμο, αλλα λαυροι απεναντι σε οποιον διαμαρτυρεται για την καπιταλιστικη αδικια,μαστορες στην καταστολη συνειδησεων,αυτοι οι ιμαμηδες της μισθωτης σκλαβιας, οι μεντορες της υποταγης, οι αγιατολαχ του νεο-φιελευθερισμου, στην συντριπτικη τους πλειοψηφια φερονται οπως παρακατω σε εναν διαλογο που θα επιχειρησει να ανοιξει μεταξυ τους καποιος απο τους πεινασμενους για ζωη αυτου του κοσμου.

Μιλας με εναν ελληνα
σου λεει πως ολα ειναι σκατα κ ειναι αμεση η αναγκη για αλλαγη
του προτειενεις
1-Οτι πρεπει με πολιτικα μεσα, μεσα απο εκλογες να ερθει στην εξουσια ενα κομμα που θα κυνηγησει ολοα τ αλαμογια (πχ. επιχειρηματιες που δεν δινουν βασικο μισθο,δεν κολλανε ενσημα, δε κοβουν αποδειξεις κλπ)
Απαντηση
"Εισαι σοβαρος; Ποιος θα τολμησει να κανει κατι τετοιο. Την επομενη μερα θα ρτον ριξουνε. Τετοιες αλλαγες δε μπορει να κανει μια εκλεγμενη κυβερνηση σε μια καπιταλιστικη κοινωνια οπως η Ελλαδα¨"
ΣΚΕΨΗ
Μα η λαμογια σε καπιταλιστικη κοινωνια δεν συμβαινει; Για να λειτουργησει καλυτερα η χωρα μεσα στα καπιταλιστικα πλαισια δεν θες να χτυπησεις την λαμογια; Του ρωτας λοιπον, "μα πως δεν γινεται; γιατι φερεις αρνηση σε ενα απλο πραγμα , την βουληση μιας κυβερνησης να χτυπησει την λαμογια; κ φερεις αρνηση στηριγμενη στην μεταφυσικη, οτι αυτα απλα δεν γινονται" και σου απανταει "αυτα που λες εσυ ειναι μεταφυσικη"
δηλαδη...
το να ριξει μια κυβερνηση προστιμα στα λαμογια ειναι μεταφυσικη. Την στιγμη που θα παει να το κανει το προστιμο θα επιστρεφει πισω;

τελος παντων συνεχιζουμε

2-Να γινει επανασταση τοτε, αφου μια κυβερνηση δε μπορει να αλλαξει την κυριαρχια των λαμογιων και να αναλαβει η κοινωνια αντι της κυβερνησης να διαχειριστει την τυχη της χωρας
Απαντηση.
"που ρε να γινει επανασταση, αυτα δε γινονται, ακομα κ ολη η χωρα να θελει να κανει επανασταση, επανασταση δεν γινεται, και δε μου εξηγεις κ το πργραμμα της επαναστασης"
του επισημαινεις
" μα το ειπα πριν, να αναλαβει η κοινωνια την διαχειριση τηξς χωρας"
σου ανταπανταει
"ναι αυτο δεν ειναι προγραμμα"
"εχεις κατι καλυτερο στο μυαλο σου;"
"ΕΓΩ;εσυ να μου πεις, εγω περιμενω απο εσενα να μου πεις, εγω δεν ειμαι καφρος , πουστης,αδερφη,λαμογιο,μπασταρδος, ρουφιανος,φασιστας,αναρχικος,πολιτικαντης καιροσκοπος,κλεφτρονι,πουτανας γιος, για να θελω να κανω επανασταση"
"παραδεχεσαι ομως πως θελει μια αλλαγη η κατασταση σημερα"
"ναι κ περιμενω απο εσενα να μου πεις το τροπο που θα αλλαξει η κατασταση"
"μα σου ειπα"
"και σιγα μη δεχτω αυτο που μου λες εσυ, κατ αρχας εσυ δεν εχεις προταγματα"
"μα σου ειπα δυο προτασεις πως δεν εχω προταγματα"
"προταγματα ειναι να μου ακνεις προτασεις, οι δικες σου οι προτασεις δε με βρισκουν συμφωνω , οποτε δε τις θεωρω προταγματα"
" μου ζητησες να σου προτεινω κατι κ το εκανα, γιατι τουλαχιστον δεν επεξεργαζεσαι ενα απο τα δυο προταγματα μου για να το φερεις στα μετρα σου;"
"γιατι δε συμφωνω πως οι προτασεις ειναι προτασεις"
"γιατι δε κανεις δικες σου προτασεις;?
"γιατι πιστευω πως οι 16χρονοι ειναι κωλοπαιδα"
"τι σχεση εχουν οι 16χρονοι με τη κουβεντα μας;"
"πως δενε χουν, δεν ειναι μερος της κοινωνιας που θελεις να αλλαξεις;"
"ΕΙΝΑΙ"
"ναι , απο τη στιγμη που ειναι κωλοπαιδα δε το συζητω"
"κ προτιμας να ζεις μεσα σ αυτο το χαλι παρα να αλλαξεις τα πραγματα;"
"πως να τ αλλαξω, με τη δικη σου λογικη;"
"αν δε σ αρεσει η δικη μου λογικη , βαλε τη δικη σου πινελια"
"μα καλα ερχεσαι κ αντι να μου κανεις προτασεις μου ζητας να σου κανω εγω;κατ αρχας δε ξερεις να κανεις διαλογο, ατοση ωρα που μιλαμε νιωθω σαν να μιλαω με εναν οπαδο του σκοταδισμου,δογματικο, σταλινοχιτλερικο , του οποιου οι λογικες θα οδηγησουν σε ολοκληρωτικα δικτατορικα καθεστωτα"
"μα εγω σου προιτεινα η αλλαξεις μεσα απο εκλογικες διαδικασιες το συστημα ή μεσα απο μια ειλικρινη επανασταση"
"για αυτο λεω πως εισαι φασιστας κ κοιτα να αλλαξεις γρηγορα μυαλα"

αυτοι ειναι οι μισοι ελληνες σημερα ανεξαρτητως κομματικης -πολιτικης τοποθετησης
οι αλλοι μισοι τι κανουμε;

1 σχόλια:

Ανώνυμοςείπε...

poso dikio exis
ta xo perasi k ego afta me oloys aftoys

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial