Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

ΤΟ ΓΚΑΛΟΠΠ ΤΕΛΕΙΩΣΕ

Τελειωσε ενα ενδιαφερον γκαλοπ που ξεκινησα
λοιπον
η ερωτηση ηταν


ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ Ή ΤΩΡΑ;


ας δουμε τις απαντησεις
1-τωρα , απαντησαν 15 ατομα
2-πριν , απαντησαν3 ατομα
3-ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ ΦΑΣΙΣΤΑΣ Κ ΜΙΣΩ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ, απαντησαν 0(οχι πως δεν υπαρχουν τετοιοι )
4-ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΟΥ;απαντησαν 0(οχι πως δεν υπαρχουν τετοιοι)
5-ΕΓΩ ΤΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΥΜΕΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΨΩ Κ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ, απαντησαν 2
6-ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 0
7-ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΟΥ(ΚΚΕ), ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 2

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Δε θα ασχοληθω ουτε με τα ναι , ουτε με τα οχι αλλα
με τους2 που ενω καιγεται το πελεκουδι, γινεται χαμος, σε ολη την χωρα κ την ευρωπη , αυτους τους νοιαζει να παντρεψουν την μυταρου, χοντροκωλα, ποντια, κορη τους, την ΣΥΜΕΛΑ
Παντα υπηρχαν Συμελοπληκτοι στον κοσμο μας κ παντα θα υπαρχουν (κ ειναι χειροτεροι ακομα κα πο τους φασιστες-βασικα ειναι το πιο πιστο ακροατηριο των φασιστων,συντηρητικων, δεξιων ιδεολογιων)
Αλλα ασυτο που με εξοργιζει δεν ειναι ο φασισμος των Συμελοπληκτων, αλλα το γεγονος οτι βρεθηκε ατομο(ηρωας)να παντρευτει την Συμελα κ τις Συμελες αυτου του κοσμου-ρε παιδια τι εγινε; γαμος να ναι κ οτι να ναι;
ΕΠΙΣΗΣ, βρεθηκαν δυο οπαδοι-βοδια του κκε που θα κανουν οτι τους πει το κομμα
ρε μαγκες , αμα σας πει να πατε να πεσεται απο το Λευκο Πυρκο θα πατε; Ασε μην απαντατε , ξερω ξερω, εδω πριν 60 χρονια σας ειπε να παραδωσεται την εξουσια στους αγγλους, μετα σας ειπε προδοτες που το κανατε , μετα σας ειπε πολεμηστε να την παρετε πισω , μετα σας ειπε αποχωρηστε στο ανατολικο μπλοκ κ μετα σας ξαναειπε προδοτες επειδη αποχωρησατε κ σε ολα αυτα το εκπληκτικο ειναι οτι συμφωνουσατε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial