Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΗΝ BITCHLAND

Επισκεφτηκαμε το κρατος της Μπιτσουλανδης το Σαββατοκυριακο και καναμε ενα εκτενες ρεπορταζ εκει. Μιλησαμε με αστυνομικους, πολιτικους κ επιχειρηματιες

ΔΗΜ-Είστε αστυνομικος;
ΑΣΤ-Ναι
ΔΗΜ-Σχετικα νεος απο οτι βλεπω στο επαγγελαμ. Τι σας οδηγησε στο να ακολουθησεται αυτο το επαγγελμα;
ΑΣΤ-Κοιτα, δεν ειχα κ πολλες επιλογες μετα το λυκειο...
ΔΗΜ-Δεν παιζουν δουλειες στην χωρα;
ΑΣΤ-Οχι, καθε αλλο, δουλειες υπαρχουν πολλες. Αλλα τωρα να, τελειωσα το σχολειο κ οι μονες επιλογες μου ηταν να παω στην οικοδομη ή ντελιβερας ή να δουλεψω σε επαγγελαμτ αοπως ψευδοροφες , τετοια πραγματα , καταλαβαινεις,αλλα ε φιλε αυτες οι δουλειες ειναι για τα ζωα, εγω ηθελα να μπω καπου στο δημοσιο. Και ο πιο ευκολος τροπος ειναι η αστυνομια και ο στρατος.
ΔΗΜ-Και γιατι δεν πηγες στον στρατο;
ΑΣΤ-Πλακα κανεις. Εκει εισαι κλεισμενος σε ενα στρατοπεδο κ δε σε βλεπει κανεις. Εδω σου δινουν αμαξι κ γυρνας μεσα στην πολη. Εχει τα καλα του αυτο. Μπορει να βρεις στο δρομο καμια κοπελαια απο το λυκειο που την κερασες χορτο για αν την πηδ..ξεις κ αυτη σου ηπιε το χορτο κ μετα σε εκλασε και να της κανεις τη ζωη μαρτυριο. Ξες τωρα. Να την σταματησεις στον δρομο κ να της ζητας αδεια διπλωμα ταυτοτητα, να την πας μεσα για εξακριβωση, να χωσεις το γκλομπ κατω απο τα ποδια της. Να παρεις το αιμα σου πισω ρε φιλε.
ΔΗΜ-Πριν ειπες για χορτο; Πινουν οια στυνομικοι;
ΑΣΤ-Γιατι να μην πινουν; Αυτοι ανθρωποι δεν ειναι;
ΔΗΜ-Ξερω γω, συμβιβαζεται με το επαγγελμα...
ΑΣΤ-Κοιτα, στο επαγγελμα μπαινεις για σενα. Τωρα αυτα που λενε για την κοινωνια, αστα,εσυ γινεσαι αστυνομικος για να εχεις ενα στανταρ μισθο, στανταρ δουλεια και να προστατευεις το κρατος απο οσους δεν εχουν τα παραπανω.

Επισκεφτηκαμε κ την βουλη της Μπιτσουλανδης

ΔΗΜ-Κυριε Πρωθυπουργε τι κανετε;
ΠΡΩΘ-Παλευω με θεους κ δαιμονες να βρω μια ακρη στο χαος
ΔΗΜ-Εννοειτε τα οικονομικα κ κοινωνικα προβληματα που προκαλεσαν κ την τρελευταια εξεγερση των φτωχων στη χωρα;
ΠΡΩΘ-Οχι μωρε , ποιος του γαμ..ει αυτούς; Εννοώ την ανοδο της αντιπολιτευης στις δημοσκοπησεις την τελευταια βδομαδα. εκει ειναι ο μεγας κινδυνος.
ΔΗΜ-Κινδυνος για ποιον κυριε πρωθυπουργε, για την κοινωνια;
ΠΡΩΘ-Μανία που την εχεις με τη νκοινωνια. Ποια κοινωνια; Για μενα ειναι ο κινδυνος, συγκεκριμενα για την καρεκλα μου. εκει παιζεται ολο το παιχνιδι.
ΔΗΜ-Ευχαριστω.

Βρηκαμε κ εναν επιχειρηματια που το μαγαζι του καηκε στις ταραχες

ΕΠΙΧ-Κοιτα να δεις, εγω εχω 15 υπαλληλους, ενσημα κ μαλακιες τετοιες δεν δινω. Αυτα ειναι σιωνιστικες μαλακιες που μας τις φερανε απο την αμερικη, εγω ειμαι λαικος τπους, ανθρωπος της πιατσας κ της αγορας που λενε. Στην Μπιτσουλανδη εισαι ρε πουστοπαιδο, σου δινω ενα κομματι ψωμι να φας κ αντι για ευχαριστω μου ζητας ενημα κ δωρα χριτουγεννων;
ΔΗΜ-Τι μισθο παρεχεται;
ΕΠΙΧ-Στο 8ωρο; 525 ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ. κανε τον πολλαπλαισιασμο επι 15 ποσο βγαινει τον μηνα; βαλε ρευμα νερο σκατα ματα, νομιζεις βγαινω με 3,000τζιρο καθημερινα; Εγω και καθε επιχειρηματιας εδω δουλευει για να πληρωνει το κρατος κ τους υπαλληλους, μη νομιζεις πως ημστε τιποτε μεγιστανες. Ζητησα τις προαλεες απο υπαλληλους μου να δουλεψουν 12 με τα ιδια λεφτα και γκρινιαζαν. Ετσι ομως δε παει μπροστα ουτε η χωρα, ουτε η επιχειρηση. Μετα ηρθαν οι ταρααχες, καταστραφηκαμε. Εμενα προσπωπικα ηρθαν κ γραψανε με σπρευ στην βιτρινα.
ΔΗΜ-Τι γραψανε;
ΕΠΙΧ-Εισαι μαλακας κ εχεις χοντρη γυναικα. Ευτυχως , παλι καλα δε λες που εχω ακρες στον δημαρχο της πολης των ΣΤΑΤΟΙΝΩΝ κ πηρα πο τους πρωτους αποζημιωση;
ΔΗΜ-Αποζημιωθηκατε;
ΕΠΙΧ-Ε τιποτα σοβαρο, 25χιλιαδες ευρω μου δωσανε για τη βιτρινα κ ως τον Ιουνιο θα παρω αλλες 10 χιλιαδες. λΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ αυτα.
ΔΗΜ-Πως πιστευεται οτι η χωρα θα ξεφυγει απο την κριση;
ΕΠΙΧ-Μονο αν βγει ο στρατος στους δρομους. ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΑΝΚς ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ πιστευεις θα ερχοταν κανεις να γραψει πανω στην βιτρινα μου;

Καθως φευγαμε πετυχαμε κ εναν εργαζομενο με μηχανακι8 στον δρομο. Του χζητησαμε να του κανουμε μερικες ερωτησεις
ΔΗΜ-Θα θελαμε να μας μιλησεις για την ζωη σου, τα ονειρα σου , τα σχεδια σου για το μελλον
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ-Φιλε τι να σου πω; Παρε διαβασε τους Αθλιους του Ουγκο, αυτος τα λεει καλυτερα απο μενα
ΔΗΜ-Μα καλα, εσυ δεν εχεις ονειρα;
ΕΡΓ-Εχω, πως δεν εχω
ΔΗΜ-Λοιπον ; Τι ονειρα εχεις;
ΕΡΓ-Το μονο ονειρο που εχω, ειναι να παψω να ονειρευομαι.

ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ τα συνορα της ΜΠΙΤΣΟΥΑΝΔΗΣ και βρεθηκαμε στην πολυαγαπημενη μας Ελλαδα. Κοντραστ συναισθηματων κ εικονονω. Μερικα μετρα πιο πριν συναντουσαμε την απογοητευση, το ρουσφετι, την φτωχεια κ την λαμογιά. Μπαινοντας στην Ελλαδα νιωσαμε σαν να πατουσαμε ξανα στην πολιτισμενη ευρωπη...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial