Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΜΕΝΟΙ,ΠΑΡΤΑΚΥΔΕΣ,ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ,Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ


Mιλουσα τις προαλες , εκει που πινω τον καφε μου, με δυοατομα που συχναζουν εκει. Ο ενας ειναι 40+ ο αλλος20-21.
Το εφερε η κουβεντα να πουμε για τον Βοτανικο. Ειπα εγω καποια πραγματα(σε πολλα πολλοι φιλοι μου μπλογκερς διαφωνουν σε αλλα μπορει κ να συμφωνησουν).
Αρχισαν κ οι δυο θαμωνες κουβεντες του στυλ
"τι σε νοιαζει κ εχεις γνωμη για το βοτανικο", "εδω σαλονικη ειμαστε μωρε", "τι με νοιαζει αν εχει ο βαζελος γηπεδο", "τι σε κοφτει αν υποφερουν ,ή αν θα υποφερουν πιο πολλοι οι κατοικοι στον βοτανικο" κ αλλες τετοιες παπαριες.
Ασχετα με το τι πιστευω πρεπει να γινει στο Βοτανικο ή στον Ελαιωνα θελω να πω καποια πραγματα.
Μπορει με καποιον να διαφωνω ως εκει που δεν παει, αλλα το γεγονος οτι το συζηταμε το θεμα ειναι μια μορφη πολιτισμου και σηματοδοτει, οτι σαν πολιτες και εγω και ο αλλος ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ,ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, με βαση το τι ειναι καλο για το κοινωνικο συνολο. Μπορει πανω στην κουβεντα να μαλωσουμε, αλλα αυτο δειχνει πως ειμαστε ΖΩΝΤΑΝΟΙ ανθρωποι, για αυτο κ μαλωνουμε.

Αλλα, οταν συνανταω ατομα που ειναι παραιτημενοι απο το πεδιο που ονομαζεται ΣΚΕΨΗ, κοιτανε μονο την περιοχη τους(ασε που κ για την Σαλονικη τους με το λουλου εντονο στην προφορα, να γινοταν η κουβεντα, παλι τα ιδια θα λεγανε), δε μπορω. Εκνευριζομαι με τους ξερολες που νιωθουν πως η γη περιστρεφεται γυρω απο δαυτους κ απαξιωνουν ολο τον υπολοιπο πλανητη.
Ευχομαι , οταν ενα προβλημα χτυπησει την δικη τους πορτα, να μην βρεθει ουτε ενας ανθρωπος σ ολοκληρο το συμπαν που να κατσει οχι να ασχοληθει,αλλα ουτε καν να σκεφτει για παρτυ τους.
Επισης για τετοια ατομα ευχομαι στα γεραματα τους, να καταληξουν να ζουν εξω στο δρομο κ για σπιτι τους να εχουν ενα χαρτοκιβωτιο και να ψοφησουν αγκαλια με ενα μπουκαλι ουισκι στα χερια.
YG1-Η κουβεντα περι Βοτανικου ηταν τυχαια μια κ αυτο το ζητημα τρεχει πολυ αυτες τις ημερες, θα μπορουσε να ηταν περι οποιαδηποτε περιοχης στην Ελλαδα κ οχι μονο
ΥΓ2-Πως να μη νοιαστω ρε λαμογια , ατομιστες (εστω στο βαθμο που μου αναλογει ) οταν διαβαζω απο μπλογκερς που εχουν ζησει στην περιοχη τα εξης "...ιστορίες για μια μικρή ''φαβέλα'' που κανείς από κανένα κόμμα δεν ανέφερε ποτέ.Μια παραγκούπολη χωρίς φωτισμό και αποχέτευση, με μαχαιροβγάλτες, ναρκωτικά και πουτάνες..."(απο το μπλογκ FP )
Καi βεβαια θα νοιαστω κ θα παραοκλουθω το ζητημα κ ας μην εχω λυσεις στο τσεπακι για να τις προτεινω
ΥΓ3-Παραιτημενοι ολων των περιοχως μιεστεγα

2 σχόλια:

Ανώνυμοςείπε...

φιλε εχεις απολυτο δικιο κ θελω να σου πω οτι αυτο το εχω παρατηρησει κ εγω σε συζητησεις μου με θεσσαλονικεις!
ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ Η ΘΡΑΚΙΩΤΕΣ,μονο σαλονικιους!

δεν ξερω γιατι ρε φιλε,δεν το λεω ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΑ,αλλα ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ,πως γινεται αυτα τα παιδια να μην ενδιαφερονται για το τι γινετια γυρω τους?

ειναι σαν να σου πω εγω πχ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ή ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΣΑΛΟΝΙΚΗ

γραφικοτητες!

εχεις δικιο..

Ανώνυμοςείπε...

ειναι μια μεγαλη μεριδα που αμα τους αρχισω στα κλωτσομπουνια θα κλαινε αλλα απο την αλλη να πα να γμθουνε
περιμενω ποτε θα χρειαστουνε την βοηθεια μου για να τους φερω την ιστορια με το βοτανικο κ να τους; πω
εσεις εδω δε νοιαστηκατε
τωρα παρτε τα @@μου

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial