Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟ 20Ο ΛΥΚΕΙΟ ΤΟΥΜΠΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;

Η παρακατω ανακοινωη που ακολουθει ειναι εξοργιστικη. Ειναι απο την ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ 20ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥΜΠΑΣ και το μονο που νωσει κανεις ειναι οργη για το ακαμπτο εκεδευτικο συστημα(γιατι περιμενε κανεις κατι διαφορετικο;)
η ανατυπωση εγινε απο εδω
παρα τη μακροσκελη ανακοινωση αξιζει πιστευω να διαβαστει ολοκληρη


Ανακοίνωση πρωτοβουλίας μαθητών 20ου λυκείου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το κείμενο αυτό έχει ως στόχο να γνωστοποιήσουμε την υπάρχουσα κατάσταση στο σχολείο μας (20ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης) από την αρχή της σχολικής χρονιάς που διανύουμε και γενικά να εξωτερικεύσουμε τους λόγους που μας ωθούν να προβούμε σε κάποιες πράξεις διαμαρτυρίας.Θα αφηγηθούμε τα περιστατικά με τη χρονική σειρά που συνέβησαν.

Από την αρχή της χρονιάς οι σχέσεις των μαθητών με την Διευθύντρια, ήταν τεταμένες εξαιτίας των καταλήψεων του Οκτωβρίου που είχαν προηγηθεί. Στις 17-11-2008, ο συμμαθητής μας Β.Ι προσέρχεται κατά ένα τέταρτο καθυστερημένος στο σχολικό εορτασμό του πολυτεχνείου. Η Διευθύντρια του Σχολείου του χρεώνει ολόκληρη την ημέρα με αδικαιολόγητες απουσίες. Στις επίμονες ερωτήσεις του γιατί το έκανε αυτό, η Διευθύντρια τον αποκάλεσε «φασιστάκο», και με απόφαση του Συμβουλίου καθηγητών τιμωρείται στις 19-11-2008 με διήμερη αποβολή. Όταν δόθηκε αποβολή στον συμμαθητή μας, την ακριβώς επόμενη ώρα ακολούθησε αποχή, η οποία πλαισιώθηκε από έναν μεγάλο αριθμό μαθητών. Η Διευθύντρια δηλώνει τότε στο μαθητή Γ.Δ. που αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες ότι το σχολείο του κάνει χάρη που του δίνει το δικαίωμα να δώσει πανελλήνιες, ενώ σε συμμαθητή μας που έχει οικονομικά προβλήματα, του είπε ότι το σχολείο του κάνει χάρη που του παρέχει ενισχυτική διδασκαλία. Τέλος αποκάλεσε κατ’ επανάληψη «χαπακωμένο» τον συμμαθητή μας Ν.Π., ο οποίος πέρυσι είχε βαρύτατο ατύχημα και έμεινε σε κώμα για τρεις ημέρες και έκτοτε παίρνει φαρμακευτική αγωγή με σοβαρές παρενέργειες. Γενικά η Διευθύντρια αμφισβητούσε πολλές φορές το πρόβλημα υγείας του συμμαθητή μας και τον κατηγορούσε συχνά για το ότι φέρει ως αφορμή τη συγκεκριμένη κατάσταση για να υπάρχει ευνοϊκή μεταχείριση και εύνοια προς το πρόσωπό του. Ο συμμαθητής μας δέχτηκε αλλεπάλληλες δημόσιες προσβολές όπως «χαπακωμένος» και ως δήθεν χρήστης ψυχοτρόπων ουσιών. Μετά από αυτά ήταν επόμενο να υπάρξει ψυχολογικός κατακερματισμός του, με αποτέλεσμα να χάσει την ψυχραιμία του έναντι του προσώπου της διευθύντριας και δεχθεί την 28-11-2008 τριήμερη αποβολή διότι φώναξε εντός του γραφείου της και έσπασε μία γλάστρα κατά την έξοδό του από αυτό.

Η διευθύντρια συνέχεια επεδείκνυε προκλητική συμπεριφορά έναντι συγκεκριμένων μαθητών, απειλούσε συστηματικά με αποβολές και «διώξιμο» από το σχολείο, προειδοποιούσε τους γονείς για την απομάκρυνση των παιδιών τους από το σχολικό περιβάλλον ή τη μείωση της διαγωγής τους, ή με πενθήμερες αποβολές, προσπαθώντας μάταια να επιβληθεί σε αυτό, ενώ έκανε λόγο και για δήθεν παραβατικές συμπεριφορές από μέρους των μαθητών, και ότι υπάρχει και η Αστυνομία και το αναμορφωτήριο.

Την Πέμπτη 12/2/2009 σημειώθηκε επεισόδιο μεταξύ δύο συμμαθητών μας και της διευθύντριας. Η διευθύντρια τους ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα θα γινόταν συμβούλιο καθηγητών για να τους διώξουν από το σχολείο, και μάλιστα παρακίνησε τους γονείς του πρώτου, ο οποίος ήταν αυτός που είχε χαρακτηρισθεί «χαπακωμένος» να τον πάρουν από μόνοι τους για να γλυτώσουν την πενθήμερη αποβολή. Όταν αργότερα την ίδια ημέρα η αδελφή του συμμαθητή μας Γ. Δ., πήγε στο σχολείο για προσωπική της υπόθεση, η διευθύντρια της είπε: «Σήμερα έδιωξα ήδη δύο (μαθητές), μάζεψε τον αδελφό σου, γιατί θα τον διώξω και αυτόν», κάτι που φυσικά έμαθε ο Γ.Δ.. Την επόμενη ημέρα 13/2/2009 στο διάλειμμα μεταξύ 5ης και 6ης ώρας οι συμμαθητές μας Μ. Ζ. και Γ. Δ. θέλησαν να αναρτήσουν μία αφίσα εντός σχολικού χώρου προκειμένου να γνωστοποιήσουν στους υπόλοιπους μαθητές μία κίνηση κατοίκων και νέων της Τούμπας για δημιουργία ανοιχτής συνέλευσης κατοίκων Τούμπας στο κατειλημμένο χώρο του πολιτιστικού κέντρου τούμπας, με προβολές, συζητήσεις, συναυλίες κλπ. Η διευθύντρια του σχολείου, παρόλο που μέχρι πρότινος όχι μόνο είχε δεχθεί την ανάρτηση αφισών και ανακοινώσεων εντός σχολικού χώρου, αλλά και η ίδια είχε αναρτήσει αφίσες εντός σχολικού χώρου και μάλιστα κομματικού περιεχομένου, επενέβη προκλητικά σκίζοντας την αφίσα, σπρώχνοντας τον Γ. Δ. και εκφοβίζοντάς τον με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Στη συνέχεια απείλησε τους παραπάνω μαθητές λέγοντας «θα σας δείξω τη Δευτέρα», εννοώντας το συμβούλιο των καθηγητών που θα αποφάσιζε την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τους άλλους συμμαθητές μας. Επίσης το ίδιο πρωί είχε μιλήσει υποτιμητικά εναντίον του Γ. Δ. ενώπιον όλου του σχολείου χωρίς να υπάρχει λόγος. Μετά από όλα αυτά, η Διευθύντρια πέτυχε το στόχο της, ο Γ.Δ. άρχισε να φωνάζει, πάντα όμως μιλώντας στη διευθύντρια στο πληθυντικό, και φεύγοντας, έχοντας γυρίσει την πλάτη του αναφώνησε «γαμώ την πουτάνα μου», από τον εκνευρισμό του, μη εννοώντας βέβαια το πρόσωπο της διευθύντριας.

Στο περιστατικό ήταν μπροστά πλήθος άλλων παιδιών (περίπου 40), μεταξύ των οποίων και ο Α. Δ.. Όταν ζήτησε εξηγήσεις από την Διευθύντρια για ποιο λόγο θα έδιωχνε το Γρηγόρη, η Διευθύντρια έκανε αναφορά, δημοσίως βεβαίως, σε δικαστική εμπλοκή που είχε ο συμμαθητής μας, άσχετη με τη σχολική ζωή, που η Διευθύντρια είχε πληροφορηθεί από τρίτους. Όταν το έκανε αυτό ο Α.Δ. έχασε την ψυχραιμία του, άρχισε να φωνάζει και όταν η Διευθύντρια τον απείλησε και αυτόν ότι τη Δευτέρα θα τον έδιωχνε και αυτόν, άρχισε να φωνάζει λέγοντας ότι αν τη Δευτέρα διώξει τον Γ.Δ. και αυτόν, «θα κάνει το σχολείο μουνί». Η διευθύντρια, παρόλο που είναι σαφές ότι οι παραπάνω φράσεις που διατυπώθηκαν μπροστά σε πλήθος μαθητών δεν αναφέρονταν με κανένα τρόπο στο πρόσωπό της, ισχυρίστηκε ότι οι μαθητές την έβρισαν προσωπικά με ακατανόμαστες φράσεις (πουτάνα, μουνί), και τη δευτέρα 16/2, κάλεσε σε συμβούλιο ζητώντας την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τους δύο συμμαθητές μας. Το συμβούλιο πράγματι έγινε, εξετάσθηκαν οι περιπτώσεις των τεσσάρων συμμαθητών μας, και αποφασίσθηκε (με οριακή πλειοψηφία, όπως μαθεύτηκε), όπως μας ανακοινώθηκε, η διήμερη αποβολή του πρώτου, η πενθήμερη αποβολή του δεύτερου και η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαζί με πενθήμερη αποβολή των Γ.Δ. και Α.Δ. Γιατί δύο ποινές για ένα παράπτωμα, όταν μάλιστα η πρώτη είναι η πιο βαριά ποινή που προβλέπεται στη σχολική ζωή; Γιατί αυτές οι ποινές μόλις δύο μήνες πριν τις εξετάσεις; Γιατί αυτές οι ποινές για αυτό το παράπτωμα, όταν μάλιστα η προηγούμενη αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά της διευθύντριας είχε καθοριστική συμβολή στην παραπτωματική συμπεριφορά των συμμαθητών μας; Στο Συμβούλιο η κα Διευθύντρια συμμετείχε και μάλιστα με διπλό ρόλο, εισαγγελέα και πρόεδρου, ενώ θα έπρεπε να απόσχει για λόγους αμεροληψίας, καθότι αυτή ήταν που εγκαλούσε τους μαθητές. Η διαδικασία έμοιαζε με αίθουσα δικαστηρίου, οι συμμαθητές μας –μεταξύ των οποίων και αυτός που παρουσίαζε τις μαθησιακές δυσκολίες- διακόπτονταν συνέχεια, και επίμονα ετίθετο το ζήτημα τα παιδιά να ζητήσουν συγνώμη, χωρίς ταυτόχρονα να εξετάζονται οι λόγοι για τους οποίους παρεκτράπηκαν τα παιδιά.

Την επόμενη μέρα, 17/2, μετά την ανακοίνωση της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τους δύο από τους τέσσερις συμμαθητές μας πραγματοποιήθηκε αποχή από την πλειοψηφία των μαθητών τις δύο πρώτες ώρες, η οποία μετατράπηκε σε καθιστική διαμαρτυρία από πολλά άτομα έξω από το γραφείο των καθηγητών. Η διαμαρτυρία που είχε ως σκοπό την ανάκληση των αποβολών, είχε αποφασισθεί να κρατήσει λίγα λεπτά της ώρας. Όταν όμως έγινε επίθεση από τον επιστάτη του σχολείου εναντίον καθήμενων μαθητών, κατόπιν εντολών της Διευθύντριας, οι μαθητές εξοργίστηκαν και συνέχισαν την διαμαρτυρία, χωρίς βέβαια να «κλειδώσουν» κανένα μέσα στην αίθουσα καθηγητών, όπως ψευδώς μετέδωσαν εφημερίδες και Μ.Μ.Ε. Μετά από κάποια ώρα κλήθηκαν δυνάμεις της αστυνομίας με σκοπό να απομακρύνουν τους μαθητές. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμαρτυρίας προσπαθήσαμε επανειλημμένα να έρθουμε σε επαφή με τους καθηγητές ζητώντας την ανάκληση των αποβολών. Ωστόσο οι καθηγητές υπήρξαν εριστικοί, απειλώντας τους μαθητές που προσπάθησαν να έρθουν σε επαφή μαζί τους με αποστολή στον εισαγγελέα και στα δικαστήρια. Δέκα μαθητές αρχικά και τελικά επτά κατηγορήθηκαν για προπαγάνδα και υποκίνηση της διαμαρτυρίας και μετά από Συμβούλιο την επόμενη ημέρα, 18/2, τιμωρήθηκαν με διήμερες αποβολές. Έτσι μέσα σε τρεις μέρες δόθηκαν 8 διήμερες, 3 πενθήμερες αποβολές, και δύο αλλαγές σχολικού περιβάλλοντος.

Συνοψίζοντας, μπορεί η Διευθύντρια να παρουσιάζει εκτός σχολείου έντονη πολιτική και μάλιστα αριστερή και κινηματική δράση εντός του ΣΥΡΙΖΑ και του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ, στο σχολείο όμως δρα ακραία και αντιπαιδαγωγικά, κάνοντας κατάχρηση της εξουσίας της, ιδιαίτερα όταν θεωρεί ότι δεν περνάει η άποψή της. Διαστρεβλώνει τα γεγονότα όπως τη βολεύουν. Κάνει αυθαιρεσίες και λειτουργεί με την τακτική του «διαίρει και βασίλευε». Με τις πρακτικές της απαγορεύει την πολιτική δράση που δεν εγκρίνει. Όλες αυτές οι ενέργειες έχουν αρνητικό αντίκτυπο στους μαθητές, λειτουργούν καταλυτικά στις προσωπικότητές μας, δημιουργώντας υπερένταση και μία αρνητικά φορτισμένη κατάσταση, που έχει κάνει το σχολείο καζάνι που βράζει. Αυτή τη στιγμή με αποφάσεις της Διευθύντριας και του Συμβουλίου καθηγητών δύο συμμαθητές μας έχουν ήδη φύγει από το σχολείο και έχουν δοθεί συνολικά είκοσι έξι ημέρες αποβολής από την αρχή της σχολικής χρονιάς, προφανώς για παιδαγωγικούς λόγους «παραδειγματισμού».

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 20ου ΛΥΚΕΙΟΥ


σχολιο SAMURAI
διευθυντρια αποκαλει μαθητη χαπακωμενο
καθηγητες καλουν σε απολογια μαθητες κ την ωρα της απολογιας δε τους αφηνουν να μιλησουν αλλα τους δικοπτουν συνεχως
δεν εξεταζουν τη σταση της διευθυντριας παρα απαιτουν απο τους μαθητες να ζητησουν συγνωμη, ακομα και αν δεν ειναι οι θυτες αλλα τα θυματα
τι ειναι οι μαθητες;
ακομα μια κοινωνικη ταξη που δεν εχει καμια εξουσια μεσα σ αυτο το συστημα, οπως αλλωστε οιε ργαζομενοι, οι ανεργοι, οι φυλακισμενοι
τι μυνημα περνανε οι καθηγητες κ η διευθυντρια;
οτι ολοι οσοι δεν εχουμε καμια εξουσια πανω στην καθημερινοτητα θα πρεπει να ημαστε ευγνωμονες σ αυτους που εχουν απο την πιο μικρη εως την πιο μεγαλη εξουσια , για το γεγονος οτι μας αφηνουν(ανεχονται)να ζουμε.
ο μαθητης απο μικρος πρεπει να μαθει να υποτασσεται , να υποκλινεται στο αδικο οτανα υτο εχει εξουσια κ να πολεμαει το δικιο γιατι αυτο δεν εχει ουτε χρημα , ουτε δυναμη.
αργοτερα οταν γινει εργατης να παρακαλει το αφεντικο του να μην τον πληρωνει
οταν γινει οικογενειαρχης να γενναει γυναικες για να μπορουν αυτοι που εχουν εξουσια να διαλεγουν ερωμενες
εκει θελουν να μας φτασουν;
πανε καλα;
η διευθυντρια λεει ειναι συιριζαια
σκεψου να ηταν κ καμια ακροδεξια δηλαδη
ενα ερωτημα μονο
ενας καθηγητης σε ολοκληρο 20ο λυκειο που να εξετασει το προβλημα με βαση την λογικη δεν βρεθηκε;

2 σχόλια:

Ανώνυμοςείπε...

χωρις να ξερω την συγκεκριμμενη περιπτωση εχω να πω μόνο οτι τα πραγματα δεν ειναι -ποτε-τοσο απλά: οι αυταρχικοι καθηγητες και οι καταπιεσμένοι μαθητες ..Ποτε δεν ηταν βεβαια ..Αλλά ειδικά τωρα ...

Ανώνυμοςείπε...

οντως
αλλα απο την αλλη εχω ζησει κ γω σαν μαθητης μαρομοια περιστατικα
οπου οι καθηγητες μας δεν γυρευαν να εξετασουν με βαση την λογικη ενα προβλημα αλλα απαιτουσαν απο μια συγνωμη απο εμας εστω κ αν ξερανε πως δεν φταιγαμε
ε , και εμεις συγκεκριμενα χωρις να ειχαμε σκοπο κατι τετοιο ευθυς εξαρχης, καναμε πολυ χειροτερα πραγματα απο αυτα που αρχικα καηγορηθηκαμε χωρις να φταιμε , και μαλιστα τα καναμε μπροστα στα μουτρα τους
τωρα που το σκεφτομαι
αν δεν ηταν τοσο στενομυαλοι κ μονολιθικοι με τα πρωτοκολλα περι σεβασμου
μαλλον κ μεις θα μασταν παναγιτσες
παντως στην περιπτωση της τουμπας απορω πως δεν βρεθηκε ενας καθηγητης να παρει το μερος της λογικης
(γιατι κακα τα ψεμματα εχει κ σωστους καθηγητες)

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial