Σάββατο 19 Απριλίου 2008

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ VS ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δε συνηθίζω να γράφω απλές προσωπικές μου εμπειρίες αλλά σήμερα βγήκα εκτός εαυτού.
Το στόρυ έχει ως εξής. ξεκίνησα το μεσημεράκι να πάω να αγοράσω μια φωτογραφική μηχανή απο ένα μαγαζί-αλυσίδα που εμπορεύεται το αντικείμενο όπως και υπολογιστές και άλλα είδη. Όνομα δε θα πω -αν και θα έπρεπε να τους κάνω τελείως ρόμπα.
Λοιπόν μπαίνω στο μαγαζί και πάω κατευθείαν στην ψηφιακή που χαλβάδιαζα εδώ και μέρες. η τιμή 'ηταν 119 ευρώ και στο ταμπελάκι που την συνόδευε έγραφε πως διαθέτει διάφορα κομφόρ(κάρτα μνήμης μεγάλη, μπαταρίες, καλώδια , φορτιστές). Μιλάω με τον υπάλληλο και κλείνουμε την συμφωνία. πηγαίνωντας προς το ταμείο γυρνάει και μου λέει τα εξής
1)Φορτιστής δεν υπάρχει γιατι τους τον κλέψανε οπότε δίνωβ 119 ευρω αρχική τιμή και αν θέλω πάω και αγοράζω φορτιστή ΄'αλλη φορα (+30 ευρώ δηλαδή)
2)Αν θέλω δίνω άλλα 20 ευρώ για να βάλω κάρτα μνήμης(στο καρτελάκι ανέγραφε πως η μηχανή πουλιέται μαζί με την κ΄'αρτα μνήμης). 'Οταν του το ανέφερα με είπε πως το γράφει μεν στο καρτελάκι αλλά...δε είναι έτσι τα πράματα
3)με ρώτησε αν θέλω να αγοράσψω μπαταρίες (άλλα 20 ευρώ επιπλέον)...
...και όλα αυτά συνέβησαν μπροστά στο ταμείο. Το κόλπο ήταν καλά συντονισμένο και σχεδιασμένο. υπαλληλάκοσ με κακόμοιρο ύφος αυτός, μπροστά στο ταμείο εγώ με ενα σεκιουριτά για φόβητρο απο πίσω μου. Μάλλον σκεφήκανε πως πρέπει να είναι πολύ γύφτος κάποιος για να πει δεν αγοράζω, την στιγμή που βρίσκεται ενώπιων του ταμία και σε κοινή θέα από άλλους πελάτες που περιμένουν να τελειώσεις για να πάρουν σειρά.
Εγώ προσωπικά μπροστά στην κοροιδία-τσαμπουκά της εν λόγο επιχείρησης, σε εποχές μάλιστα που οι μισθοί μας είναι πενιχροί προτίμησα να φερθώ αγενέστατα και "γύφτικα" και να τους πω "κρατήστε την φωτογραφική εσείς" και να σηκωθώ να φύγω.
Δεν ανέχομαι για μια αγορά που μου την παρουσιάζουν κατά την διάρκεια των επισκέψεων μου στο μαγαζί τις προηγούμενες μέρες πως θα μου στοιχισεί 119 ευρώ , να μου ανακοινώνουν πέντε λεπτά πριν πληρώσω πως για να έχω αυτά που συμφωνήσαμε θα πρέπει να "χώσω" τουλάχιστον άλλα 50 ευρώ.
Δεν ανήκω σε καμιά καταναλωτική οργάνωση, απλά πιστεύω πως πρέπει όλοι μας να αρχίσουμε να εναντιωνώμαστε με όλους τουες τρόπους και τα μέσα στον τσαμπουκά -εκβιασμό των διάφορων εταιρειών.
οι τιμές στην αγορά ειναι ήδη αρκετά τσιμπημένες για τις τσέπες των περισσοτέρων μας, αλλά αυτό φαίνετι δεν αρκεί στις μεγάλες (και στις μικρές εταιρείες) και προσπαθούν με διάφορα τεχνάσματα να βάλουν χέρι στην τσέπη μας.
ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ.
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΑΜΙΑ, ΑΣ ΠΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ
...ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ...

1 σχόλια:

Ανώνυμοςείπε...

Αν θέλεις έλα μια βόλτα απο το www.katagelies.gr και κάνε και εκεί την καταγγελία σου για να το αναλάβουμε, εναλλακτικά αν θέλεις στείλε mail με λεπτομέρειες οπως όνομα εταιρείας κτλ
www.katagelies.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial