Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Kαθομαι κ σκεφτομαι τι αλλαξε απο το 1881 μεχρι σημερα στην Ελλαδα; Καταληγω πως τιποτα. Τα χρονια που ακολουθησε την προσαρτηση του ελληνικου καμπου στην Ελλαδα, οι ελληνες αν κ απο εκει εβγαινε το ψωμι, το πληρωναν ακριβοτερα απο πριν.
Οι εργατες γης, πιστευαν πως με την προσαρτηση στο ελληνικο κρατος η ζωη τους θα καλυτερευσει καια υτη εγινε χειροτερη απο οτι επι τουρκοκρατιας.
Οι τσιφλικαδες κοβαν κ ραβαν και δολοφονουσαν οποιον μιλουσε για κοινωνικη δικαιοσυνη.
Και οταν εξεγειροταν ο λαος η εξουσια μιλουσε για μεθυστακες και ακαματηδες, λεξεις που σημερα εχουν αντικατασταθει απο αυτες του αλητη κ του πρακτορα.
Για αυτο φετος αν δειτε εκπροσωπου της αριστερας, του κεντρου, της ακροδεξιας ή της δεξιας του μεσσαιου χωρου να κανουν δηλωσεις για το Κιλελερ, μην τσιμπησεται. Αν ζουσαν το 1910, θα καταγγελαν την εξεγερση των αγροτων ως προβοκατορικη και θα καταγγελαν τους τοτε εξεγερμενους ως βιαιαους, σπευδοντα να καταδικασουν την βια απο οπου κ αν προερχεται.


ακολουθει ενα ιστορικο αφιερωμα που παρεθεσε στο μπλογκ του
ο Ορεινος

6 Μαρτίου 1910 - Μια επέτειος


Αύγουστος 1881. Η Θεσσαλία απελευθερώνεται. Οι Τούρκοι φεύγουν, αλλά οι Θεσσαλοί αγρότες παραμένουν υποταγείς. Απλά αλλάζουν τ΄αφεντικά. Στη θέση των Τούρκων γαιοκτημόνων, οι Έλληνες τσιφλικάδες: Ζωγράφος, Ζάππας. Μπαλτατζής. Επικρατούν συνθήκες δουλοπαροικίας. Οι σουπάσηδες (επιστάτες), επιβάλουν το νόμο του ισχυρού. Δε σαλεύει φύλλο. Αυτά μέχρι το 1907-8. Οργανώνονται οι πρώτοι Γεωργικοί σύνδεσμοι. Τρεις πεφωτισμένες προσωπικότητες σφραγίζουν τις εξελίξεις: Ο Σοφ. Τριανταφυλλίδης από τον Βόλο, με την εφημερίδα του Πανθεσσαλική, προβάλλει το σύνθημα "απαλλοτρίωση", η Ελένη Καρακίτσου, αρθρογραφεί στη Λάρισσα ως "Rebelle", και βέβαια ο διαπρύσιος κήρυκας του μεγάλου ξεσηκωμού, ο Μαρίνος Αντύπας. Το κατεστημένο πανικοβάλλεται. Ο Στεφ. Δραγούμης γράφει "αι εκδηλούμεναι ανυπομονησίαι μοι φαίνονται άδικοι και επιβλαβείς" (Χρόνος, 14.3.1908). Και τότε ο τύπος αποκαλούσε τους εξεγερμένους "μέθυσους" και "ακαμάτηδες". Έτσι φτάσαμε στα μεγάλα συλλαλητήρια του 1910 σε Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα και στα τραγικά γεγονότα της 6ης Μαρτίου, στην επέμβαση του στρατού και στους νεκρούς αγρότες.
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια γαι να γίνει ο αναδασμός το 1923 από την επαναστατική κυβέρνηση του Νικολάου Πλαστήρα..


σχολιο σαμουραι-κ φτανουμε στο σημερα οπου συσωμος ο πνευματικος κοσμος καταδικασε την "επιθεση" στον καθηγητη Πανουση, αφου πρωτα εκανε το συμψηφισμο με ενοπλες τρομοκρατικες ενεργειες και λιγο αργοτερα σφυριξε αδιαφορα στην επιθεση παρακρατικων με χειροβοβιδα στο "στεκι μεταναστων" στην Αθηνα.
Συσσωμοι αριστεροι δεξιοι κεντρωοι ειναι παντα προθυμοι να επιτεθουν στον καθε αγωνιζομενο ή εξεγερμενο ανθρωπο , αλλα ποτε εναντια στην ιδια την φυση του κρατους, κομματι του οποιου αποτελει κ το παρακρατος-θα μου πειται που κολλαει το παρακρατος στο παρον κειμενο;
Οι νοικοκυραιοι που σκοτωσαν τον Μαρινο Αντυπα το 1910 τι ηταν;
Εγω λεω πως ηταν οι πολιτικοι προγονοι του σημερινου παρακρατους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
© Copyright by SAMURAI KABATZA  |  Template by Blogspot tutorial